Hinnasto

Lukukaudet laskutetaan elokuussa ja joulukuussa.

Aikuisten hinnasto löytyy perushinnaston alta. Maksutavat ovat lasku ja Edenred.

Teatteritaiteen perusopetus on maksullista opetusta, jonka saavutettavuutta pyritään kuitenkin mahdollistamaan kaikille perheille. Voit anoa huojennusta taikka vapaaoppilaspaikkaa taloudellisista syistä vapaamuotoisella hakemuksella osoitteesta info@helsinginteatterikoulu.fi.  Vapaapaikkoja myönnetään vuosittain rajattu määrä ryhmää kohden.

LASTEN JA NUORTEN TAITEEN PERUSOPETUS

45 min viikkotunti

Varhaiskasvatuksen oppimäärä, 5-7-vuotiaat

155 € lukukausi

45 minuutin perhetunti (lapsi ja aikuinen)

Varhaiskasvatuksen oppimäärä, 2-5-vuotiaat

Voima

Pitkät improvisaatiotekniikat

Näyttelijäntyön perusteet

Näyttelijäntyön perusteet ihan jokaiselle!

Liekki

Teatteriryhmä syyskuusta toukokuuhun, toukokuussa produktion esitykset

285 € lukukausi

Halla

Teatteriryhmä, joka on avoin kaikille

Polte

Edistyneiden näytelmäryhmä

360 € lukukausi

VALO Ensemble

Esiintyvä teatteriryhmä, jäsenmaksu, ei avointa hakua

Jäsenmaksu 50 € kuukausi  (voidaan sopia kuitattavaksi esiintymispalkkioista)

PERUUTUSEHDOT

Voit peruuttaa ilmoittautumisen veloituksetta kaksi viikkoa ennen syyslukukauden aloitusta, 15.8.2024 mennessä veloistuksetta. Mikäli peruutus tulee 15.8. jälkeen, olet velvollinen maksamaan 50 euron peruutusmaksun.

Ilmoittautumalla lukuvuodelle 2024-2024 sitoudut suorittamaan Helsingin teatterikoulun syyskauden lukukausimaksun (Huom! Produktio- ja näytelmäryhmät: koko lukuvuoden maksun), ellet peru ilmoittautumista viimeistään 15.8.2024. Ilmoittautuminen jatkuu automaattisesti kevätlukukaudelle 2025, mikäli sitä ei erikseen peruuteta 15.12.2024 mennessä. 15.12. jälkeen ilmoitetusta kevätlukukauden peruutuksesta aiheutuu 50 euron peruutusmaksu.

(Huom! Produktio- ja näytelmäryhmien ilmoittautuminen on sitova koko lukuvuodeksi kerrallaan, eikä sitä voi peruuttaa kesken lukuvuoden)

Ilmoittautumalla sitoudun työskentelemään teatteriryhmässä. Mikäli peruutan paikan, taikka minulle kertyy liikaa poissaoloja, ymmärrän, että saatan menettää paikkani teatteriryhmässä.

ALENNUKSET

Helsingin teatterikoulu pyrkii hankkimaan sponsoreita vähävaraisille perheille ja pyrkii tarjoamaan sponsoripaikan 100 % alennuksella ja toisen 50 % alennuksella jokaiseen lasten ja nuorten ryhmään.

Helsingin kaupungin lisäavustuksella saamme lisävapaapaikan per teatteriryhmä lukuvuodeksi 2024-2025.

Voit anoa taloudellisin perustein vapaapaikkaa esittämällä vapaamuotoisen selvityksen sponsoripaikan myöntämisen perusteista osoitteeseen info@helsinginteatterikoulu.fi . Pyydämme, että et ano sponsoripaikkaa (ja vie ryhmän vapaapaikkaa), mikäli pystyt suorittamaan lukukausimaksun. Lukukausimaksu on mahdollista suorittaa osissa. Sopimuksen voi tehdä talousvastaava Anna-Kaisan kanssa, annakaisa@teatteriakatemia.fi

Sisaralennus on 10 % saman perheen toisesta lapsesta. Lasten ei tarvitse osallistua samaan opetusryhmään.

Toisesta täysimaksuisesta lukuvuosiryhmästä osallistuja saa 20 % alennusta.