Improo biisi!

Hei sinä biisintekijä, improihminen taikka sellaisiksi haluava! Tule kokeilemaan luovia metodeita biisin kirjoittamiseen improvisaation avulla!

IMPROO BIISI -TYÖPAJA 3.10.2020 KELLO 10-16 PUOTILAN TEATTERIKOULULLA!

Hinta 49 €. Pyytämällä saattaa saada hyvällä syyllä alennustakin.

Mia Kavasto on musiikintekjä (Suomen musiikintekijät ry), teatteri-ilmaisun ohjaaja (Teme), draamapedagogi ja Helsingin teatterikoulun rehtori.

Mia on intohimoinen niin improvisaation, kuin musiikin kirjoittamisen suhteen. Siksi tämä kurssi on valmistettu -milläpäs muulla, kuin rakkaudella.

Laulunkirjoittajana Mia vaikuttaa tällä hetkellä pääasiassa yhtyeessä Maire Marenki & Itävalta ja Maire Hei ja tuottaa musiikkia niin itselleen, kuin muille - muun muassa tuon viereisen Frii -biisin kirjoittaja on rakentanut alusta loppuun - milläs muulla, kuin rakkaudella vapauteen ja laulujen kirjoittamiseen!

Tyhjä paperi? Ei se haittaa.

Kauheet paineet musasta? Ei se haittaa.

Pelottaa kirjoittaa? Ei haittaa.

Kauhee kynnys tehdä biisi? No ei haittaa.

Oot kirjoittanut liikaa ja tympii? Ei varsinkaan haittaal

ET KEKSI MITÄÄN! No tule tänne!

Lauluntekijä, teatterikoulumme rehtori ohjaa sinut luovien metodien pariin yksinäiseen ja yhteisölliseen biisinkirjoittamiseen. Voit olla harrastelija taikka ammattilainen, pro taikka noviisi, tule vapautumaan ilmaisussasi!