Improvisaatio

Tervetuloa improvisoimaan! Impro muuttaa elämän! Tuumasta toimeen, päin vaaraa ja ei kuulkaas kun nauttimaan elämästä löysemmin rantein,  tarkemmin aistein. Improvisaatiota voi soveltaa sekä näyttämölle, että elämään laajemmalti, kuin uskoisitkaan - ja se vaikuttaa kohottavasti koko elämän laatuun. Keskeisiä teemoja ovat hyväksyminen, vuorovaikutukseen luottaminen, omasta suunnittelusta luopuminen, omasta itsestä tietoiseksi tuleminen ja ilmaisun joustavuuden lisääminen. Opimme yhdessä vaikuttumaan toisten ideoista ja hyväksymään niitä, päästämään irti kontrollista ja tukemaan toisiamme. Improa opiskellaan helppojen ja hauskojen leikkien ja oivalluksia antavien harjoitteiden ja keskustelujen avulla.

IMPROVISAATIO I

Improvisaatio on vuorovaikutusta. Se on läsnäoloa ja toiminnallista tutustumista ihmiseen ja itseen. Se on hyväksytyksi tulemista, kuulluksi tulemista, hyväksymistä ja kuulemista.

Kuka tahansa voi tulla IMPRO I-kurssille, ilman minkäänlaista kokemusta. Tule siis sinäkin!

RIMA ALAS!

Lauantaina 29.8.2020 kello 10-14 Puotilan teatterikoululla, hinta 39 €, teatterikoulun opiskelijalle 35 €

Musaimpron kevyen kevyt, hauska ja rentouttava aloitus musaimprokammoisille!

MUSAIMPRO!

Sunnuntaina 30.8.2020 kello 9-19 Puotilan teatterikoululla, hinta 79 €, koulun opiskelijalle 75 €

Hinta yhdessä alkeiskurssin 29.8 kanssa yhteensä 95 €, koulun opiskelijalle 90 €

MUSAIMPRO- viikotunnit

Musaimproa voit opiskella viikonloppukurssilla, ja / tai tulla mukaan musaimproryhmään, joka harjoittelee torstaisin kello 19.30-21. Ohjaajat Mia ja Kaija!

MUSAIMPRO - viikkotunnin lisätiedot täältä!

IMPROVISAATIO II

Sitten, kun impron ominaisimmat periaatteet ovat hallussa, päästään asiaan. Nyt improtaan kohtauksia ja syvennytään tarinan etenemiseen!

24.10.2020 lauantaina kello 9-19

PITKÄT IMPROT

Pitkien tekniikoiden pariin päästäksesi sinun tulee käydä ainakin impron I ja II-kurssit. Pääperiaatteiden tunteminen on tärkeää. Pitkät tekniikat kuljettavat improvisaation voimalla vaikka koko illan tarinan!

Pitkien improjen kurssin ohjaa Kaisa Kokko. Kurssi on tältä syksyltä 2020 täynnä. Seuraava pitkien improjen kurssi järjestetään keväällä 2021!

IMPROVISAATIO III

Impron kolmoskurssilla syvennytään yhä pidemmälle impron salaisuuksiin, statusharjoitteluun, tunnetyöskentelyyn ja tilan käyttöön improvisaatioharjoituksessa.

IMPROVISAATIO 3 (yli 16-vuotiaat)

LASTEN ja NUORTEN IMPROT

IMPROVISAATION PERUSTEET 7-11-VUOTIAILLE (teemaopinnot 10 ot)

Lauantaina 12.9.2020 kello 9-17, hinta 79 €, hinta koulun opiskelijalle 69 €