Joululahjapiiri

Jäikö kaappiin vanhoja leluja, jotka pitäisi jaksaa kierrättää? Oliko lapsen vaate nyt jo liian pieni? Laitetaanko kierrätettävät tavarat joulunajan hyötykäyttöön?

HELSINKILÄINEN LAHJAN TARPEESSA?

Korona on kurittanut perheitä. Leipäjonot ovat ennätyspitkiä. Mikäli perheessänne on lahjapino auttamattomasti pienentynyt kriisitilanteen tai vastaavan vuoksi, ota yhteyttä info@helsinginteatterikoulu.fi  ja kerro, minkä ikäiselle lahjaa tarvittaisiin. Otamme pian yhteyttä, mikäli arpa osui kohdalleen ja lahja meiltä löytyy!

Jonkun roina, toisen aarre ja  niin edelleen!

IHANAA JOULUA 2020!

Helsingin teatterikoulu

Rusthollarinkuja 2, 00910 Helsinki

p. 050 555 2882 (txt & WA)

Helsingin teatterikoulu organisoi joululahjapiirin, jossa voit luopua hyvästä ja ehjästä tavarastasi lahjoittamalla sen tarvitsevalle lapselle joululahjaksi. Arvostamme, jos lahjasi on paketoitu ja siinä lukee, minkä ikäiselle lahja on osoitettu ja mitä paketti sisältää -mutta jos et ehdi paketoida, teatterikoulun pikkutontut hoitavat asian! Mikäli ehdit itse paketoida lahjan, huolehdithan siitä, että se on siisti ja puhdas.

Voit toimittaa lahjasi Puotilaan teatterikoululle seuraavasti:

Maanantaina kello 17.30-19.30

Keskiviikkona 16.12.2020 klo 16.30-18.30 välillä

Torstaina 17.12.2020 klo 15.30-17.30 välillä

Mikäli ajat eivät sovi, ota yhteyttä p. 050 555 2882 txt / WhatsApp, niin katsotaan mitä voidaan asialle tehdä!