JOHAN OLI LUKUVUOSI 2021-2022!

02.06.2022

Sen lisäksi, että teatterikoulu muutti vuosi sitten Sturenkadun tiloihin, olemme käynnistäneet päivälinjan: Helsingin teatteriakatemian näyttelijäntyön koulutus (www.teatteriakatemia.fi) ja aloittaneet Teatteri Sturen toiminnan (www.teatteristure.fi).

JA! Sen lisäksi vierailimme upean Ollimme kirjoittaman Forest Folk - näytelmän kanssa SEKÄ elokuussa 2022 Slovakiassa, että Liettuassa toukokuussa 2022 kansainvälisillä teatterifestivaaleilla.

Oppilasmäärämme ja ryhmiemme määrä tuplaantui viime keväänä muuton ja suurempien tilojen yhteydessä. Opettajiakin saatiin lisää ja kerrassaan kokea aivan mahtava ja lennokas lukuvuosi, joka huipentui jokaisen ryhmän kohdalta aivan fantastiseen loppuesitykseen.

Ilmoittautuminen lukuvuodelle 2022-2023 on auki, emmekä malta odottaa!