Musahommia 2020

03.12.2020

Emme malta olla palaamatta tämän vuoden musikaaliseen antiin Helsingin teatterikoulussa! Musahommat alkoivat teatterikoulussa viimeistään vuonna 2017, kun Vimma-ryhmä päätti tuottaa joululaulun Joulun koti joululeirin päätteeksi.

Tänä vuonna musiikkikimaran aloittivat Sussu ja Jonna koronalauluillaan. Heitä seurasi Tiina Hei, jonka ensisingle sai innoituksensa koronamonologeista. Tiina Hei teki myös laulun "Teatteri kuuluu kaikille" teatteritempaukseen, jonka toteutus tapahtui yhteistyössä FIDEAn kanssa.

Vuoden viimeisenä biisinä Maire Hei tuotti Työ- ja elinkeinoministeriölle hulppaisan teemabiisin Joulumaakunta 2020.

Ja nauru raikui!

LISÄKSI

Tiina Hei:n ensisinglen lisäksi reksin pseudonyymi Maire Marenki julkaisi sekä pitkäsoittoalbumin, että soivan runokirjan.

VALO Ensemblen Mia ja Tiina perustivat alteregojensa voimin duot Maire Hei sekä Pinkki ja Fankki ja ovat säveltäneet albumillisen vanhaa runoutta, sekä uusia lastenlauluja ensi kesän festareille.

VALO Ensemblen Mia, Sussu, Suski, Tiina, Olli, Kaarina ja Sara ovat lisäksi säveltäneet, sanoittaneet ja tuottaneet musiikin kahteen VALOn lastennäytelmään.

NOTTA KYLLÄ TÄNÄ VUONNA ON KUULKAA SOINUT!