Pandemia koettelee taidealaa

26.11.2020

Pandemia koettelee meitä, mutta me sinnittelemme. Lasten ryhmät jatkavat toimintaansa ensi viikon normaalisti. Nuorten ryhmä Vimma on siirretty etäopetukseen. Aikuisten ryhmät toimivat etänä.

VALO Ensemble ehti saada ensi-iltaan esityksen Timjami ja muurahaisten viisaus. Koira nimeltään Kissa tapaa kissan jäi täpärästi pandemian laajenemisen jalkoihin.

Koulussamme ei ole todettu koronatapauksia ja karanteeniinkin on jouduttu verrattain harvoin - oppilasryhmämme ja teatterikerhomme ovat siis toimineet syksyn normaalisti. Kevään puolella uskomme, että helpottaa!

Viime kesänä - poikkeustilakevään jälkeen - kesäleirimme olivat tupaten täynnä. Oli niin opettajille, kuin kurssilaisille innostavaa ja virkistävää päästä tekemään teatteria ja improvisaatiota kaiken zoomailun jälkeen. Sama lienee edessä ensi kesänä.

Helsingin teatterikoulu avaa ilmoittautumisen kevään ryhmiin 1.12.2021. Syyslukukauden opiskelijat ovat automaattisesti ilmoitettuja kevätlukukaudelle. Mikäli et pääse jatkamaan ryhmässä, ilmoitathan siitä mahdollisimman ripeästi ja aivan viimeistään 15.12.2020.

Kaikkeen, mitä tässä ehdimme ja saamme keksiä toivotamme teidät hyvin tervetulleiksi nyt ja aina!

Terkuin rexi ja VALO Ensemble, joka jo kovasti odottelee yleisöään!