Musiikkiteatteriryhmä Aaria

Musiikkiin painottunut teatteritaiteen ryhmä.

Musiikkiteatteri kuuluu teatteritaiteen perusopetukseen, jossa teatteritaiteenperusopetusta harjoitetaan musiikin ja laulun voimalla. Musiikkiteatteriryhmä Säveleen toivotetaan tervetulleeksi aikuiset ja nuoret, jotka haluavat opintoihinsa, taikka elämäänsä ilotusta musiikkiteatterista!

Lukukauden 2022-2023 opetus tapahtuu Vallilassa Teatteri Sturella keskiviikkoisin kello 19-20.30. Lukukauteen mahtuu 15 opetuskertaa. Syyslomaviikolla ei ole opetusta. Ryhmää ohjaavat musiikkiteatteripedagogi, VALO Ensemblen jäsen Sara Seppänen, sekä apukätenä koulun reksi Mia Kavasto.

Kevätlukukausi päättyy esitykseen yhdessä muiden varhaiskasvatuksen ryhmien kanssa Helsingin teatterikoululla  Lisätietoa seuraa myöhemmin keväällä!

Syyslukukausi alkaa 31.8.2022

Syyslukukausi päättyy 14.12.2022