Musiikkiteatteri

Musiikkiteatterilinjalla voit löytää itsestäsi musikaalinäyttelijän!

Musiikkiteatterilinjan kevät

Musiikkiteatterilinja valmistaa lukuvuoden lopputyönä musikaalinumeroita. Syyslukukausi harjoitellaan yleisiä taitoja. Jokainen osanottaja valitsee yhden numeron työstettäväksi kevätlukukaudelle. Työstämme teoksia yhdessä, keskittyen yhden harjoituskerran verran erityisesti tanssiin, näyttelijäntyöhön taikka lauluun.

Esitysnumeroita työstetään keväällä 2022 seuraavasti:

Lauantaina 5.2.2022 kello 15-17

Lauantaina 19.2.2022 kello 15-17 tanssi

Lauantaina 12.3.2022 kello 15-17 näyttelijäntyö

Lauantaina 26.3.2022 kello 15-17 laulu

Lauantaina 9.4.2022 kello 15-17 tanssi

Sunnuntaina 10.4.2022 kello 11-15 kaikki yhdistetään

Lauantaina 23.4.2022 kello 13-16 kaikki yhdistetään

Esitys Teatteri Sturella lauantaina 23.4.2022 kello 17

HINTA

Musiikkiteatterilinjan lukukausihinta 365 € koostuu osallistujan teatteriryhmästä ja musikaaliharjoituksista, jotka tällä sivulla on lueteltu (aloittelijat Voima tai Säde ja edistyneemmät Sisu, Liekki taikka mahdollisesti VALO Ensemble). Mikäli musiikkiteatterilinjalle haluaa osallistua ilman, että kuuluu Helsingin teatterikoulun teatteriryhmään, on pelkän musiikkiteatterilinjan lukukausihinta hinta 125 €.

Musiikkiteatterilinjalla harjoitellaan tanssia, laulua ja näyttelemistä musikaaleihin suuntautuen.

Linjalle voit osallistua, olitpa esiintyjänä painottunut mille tahansa edellä mainituista osa-alueista, taikka et vielä millekään. Jokainen etenee oman taitotasonsa mukaan itseään lempeästi kehittäen.

Musiikkiteatterilaiset harjoittelevat näyttelijäntyötä jossain koulun aikuisryhmistä (aloittelijat Roihu, Voima tai Säde ja edistyneemmät Roihu, Sisu, Liekki taikka mahdollisesti VALO Ensemble)  ja lisäksi omana ryhmänään.

ILMOITTAUDU HTK.EEPOS.FI -MUTTA TÄYTÄ MYÖS ALLAOLEVA LOMAKE ILMOITTAUTUMISEN YHTEYDESSÄ!

Opettajat:

Katrin Vaskelainen, tanssija, koreogragi

Marianna Jakobsson, pop-jazz-laulupedagogi ja musiikkikasvattaja (MuM)

Mia Kavasto, teatteri-ilmaisun ohjaaja, draamapedagogi, musiikintekijä