Opetusryhmät 2023-2024

Luethan ilmoittautumiseen liittyvät sääntömme ennen, kuin ilmoittaudut! Please study the rules before signing up and ask for further instructions, if something is left unclear!

Lasten ja nuorten ryhmät etenevät iän ja kokemuksen mukaan tasolta toiselle. Pyrimme säilyttämään oppilaalla saman ryhmän mahdollisuuksien mukaan koko teatteritaiteen perusopetuksen polun ajan. Jokaiselle ryhmälle ja vuodelle on aikataulutettu oma oppimistavoitteensa. Teatteriopinnot voi aloittaa 5-vuotiaana eikä yläikärajaa ole. Helsingin teatterikoulu toivottaa tervetulleeksi jokaisen opiskelijan iästä ja taitotasosta riippumatta! Ilmapiirimme on avoin ja välitön!

Lukukauden aikataulu ilmestyy ryhmän omalle sivulle elokuuhun mennessä. Opetukseen kuuluu myös itsenäistä työskentelyä. Lukuvuoden lopun aikataulu on usein normaalista poikkeava esityskauden vuoksi.

Luethan alla olevat säännöt ennen ilmoittautumista/ Please read the terms of cancellation below before signing up. Huomaa myös aikuisten ryhmien poikkeava hinnasto hinnaston lopusta.

Ryhmiin voi liittyä lukuvuoden alussa syyskuun loppuun asti syyslukukaudella ja helmikuun loppuun asti kevätlukukaudella, muutoin vain rehtorin erityisluvalla.

Kaikille ilmoittautuneille pyritään osoittamaan opiskelupaikka. Jos et tiedä, mihin ryhmään ilmoittautua, kerro sähköpostillla toiveesi info@helsinginteatterikoulu.fi, niin ohjaamme sinut sopivaan ryhmään!

Ilmoittautuminen syys- tai kevätlukukaudeksi

Ilmoittaudut Helsingin teatterikoulun lukuvuodelle 2023-2024. Voit peruuttaa lukuvuoden 2023-2024 ilmoittautumisen 15.8.2023 mennessä veloituksetta ilmoittamalla siitä osoitteeseen info@helsinginteatterikoulu.fi. Mikäli peruutat ilmoittautumisen 15.8. jälkeen tai kahden ensimmäisen opetusviikon aikana, laskutamme 50 euron peruutusmaksun. Toisen oppitunnin jälkeen tapahtuvista lopetuksista laskutamme lukukausimaksun täysimääräisenä.

Ilmoittautumalla lukuvuodelle 2023-2024 sitoudut suorittamaan Helsingin teatterikoulun syyskauden lukukausimaksun. Ilmoittautuminen jatkuu automaattisesti kevätlukukaudelle 2024, mikäli sitä ei erikseen peruuteta 15.12.2023 mennessä. (Huom! Produktioryhmien ilmoittautuminen on sitova koko lukuvuodeksi kerrallaan) 15.12. jälkeen ilmoitetusta kevätlukukauden peruutuksesta laskutamme 50 euroa.

Lukukausimaksu maksetaan laskulla, jonka saat ennen lukuvuoden alkua sähköpostitse.

TERMS OF CANCELLATION

You can cancel the sign up for free until 15th of August 2023. After this, if you cancel your participation during the first two weeks of teaching, we will charge a cancellation fee of 50 €, and return the rest of the payment. After two weeks from the term start (30.8.2023) we shall charge the full tuition. The terms will be charged after 15.8.2023, before each terms beginning. Bills are sent via email.

Registration is automatically for the whole academic year (August 2023-May 2024). In case you want to cancel your registration for the spring term, you can cancel it for free until 15th of December 2023. After this, we will charge a cancellation fee of 50 €. After two weeks from the term start we shall charge the full tuition.